نظرسنجی

این پرسشنامه به منظور بررسی و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر ارزش برند شرکت کرمان موتور در شبکه های اجتماعی گردآوری شده است. خواهشمند است با توجه به تجارب ارزنده خویش و با دقت گزینه مناسب را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این پرسشنامه صرفاً جهت کار علمی و پژوهشی تدوین شده است و پژوهشگر در حفظ و امانتداری پاسخ های شما تعهد اخلاقی دارد. در پایان از اینکه وقت گرانبهایتان را صرف پاسخگویی به این پرسشنامه مینمایید از شما نهایت تشکر را داریم.

مشخصات پرسنلی
جنسیت:



وضعیت تاهل:



سن:



میزان تحصیلات:



کاربر صفحه اینستاگرام کرمان موتور:



آگاهی
1. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث دریافت دانش بیشتر در مورد این برند می شود.



2. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث به رسمیت شناختن این برند در بین مشتریانش می شود.



3. می توان به راحتی از طریق صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور، ویژگی های محصولات آن را از سایر رقبا تشخیص داد.



4. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث می شود عموم مردم بتوانند لوگو این شرکت را به راحتی تشخیص دهند.



5. اگر کسی در مورد شرکت کرمان موتور از من بپرسد، برند آن به راحتی به یاد من می آید.



6. وقتی من به ماشین یا قطعات ماشین نیاز دارم، صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور را بررسی می کنم.



کیفیت ادراک شده
7. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور اطلاعات کاربردی مفیدی را به کاربران ارائه می دهد.



8. اگرچه صفحات دیگری از برندهای خودرو در اینستاگرام فعال می باشد ولی من فکر می کنم صفحه کرمان موتور مطالب بهتری دارد.



9. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور ارائه دهنده تکنولوژی پیشرفته این شرکت است.



10. از نظر من به راحتی می توان به مطالب ارائه شده در صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور اعتماد کرد.



تداعی کننده ها
11. طراحی محصولات شرکت کرمان موتور، مورد پسند مشتریان می باشد.



12. طراحی تیزرهای تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام کرمان موتور، مورد پسند مشتریان می باشد.



13. تبلیغات برند کرمان موتور در صفحه اینستاگرام به یاد اورنده شعار برند برای من است.



14. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث ایجاد حس مثبت نسبت به محصولات این شرکت در مشتریان می شود.



وفاداری
15. من بازید از صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور را به کاربران صفحه شخصی خودم توصیه می کنم.



16. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث می شودکه مشتریان خرید منظمی از محصولات و خدمات این شرکت داشته باشند.



17. به عنوان مشتریِ شرکت کرمان موتور، همواره به صفحه اینستاگرام احساس تعلق داشتن می کنم.



18. به عنوان مشتریِ شرکت کرمان موتور همواره نظرات مثبتی برای مطالب ارائه شده در صفحه اینستاگرام این شرکت قرار می دهم.



19. آگهی های تجاری برندهای رقیب در اینستاگرام باعث کاهش علاقه من نسبت به برند کرمان خودرو نمی شود.



ارتباطات
20. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث گسترش دامنه ي اطلاعات مشتريان نسبت به برند این شرکت می شود.



21. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث تبادل تجربيات مشتريان با هم می¬گردد.



22. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث ارتباط مشتریان با مدیران شرکت می شود.



23. برخی از مشکلات مشتریان در تعامل با صفحه اینستاگرام کرمان موتور برطرف می شود.



24. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث تعامل مشتریان با یکدیگر می شود.



شخصیت
25. از نظر من ویژگی های ارائه شده درباره برند کرمان موتور توسط شرکت، با شرایط مورد پسند جامعه در صنعت خودرو مطابقت دارد.



26. شخصیت برند کرمان موتور به گونه ای است که در جهت رفع مشکلات جامعه، در بین کاربران شناخته می شود.



27. مشارکت کاربران و تشویق آنها به انتشار مطالب صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث پررنگ شدن این برند در بین کاربران این رسانه می شود.



اعتماد
28. وجود صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث می شود که مشتریان، شاهد برآورده شدن وعده¬ها قول های این شرکت بشوند.



29. صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور صادقانه به نگرانی¬های مشتریان پاسخگو می باشد.



30. بازگو کردن رضایت مشتریان از محصولات شرکت کرمان موتور در صفحه اینستاگرام باعث ایجاد اعتماد به این برند می شود.



31. حفظ حريم خصوصيِ کاربران برند کرمان خودرو باعث ایجاد اعتماد در بین مشتریان این شرکت می باشد.



32. مشاهده مطالب و نظرات در مورد برند کرمان موتور در اینستاگرام، حس نا امیدی در من ایجاد نمی کند.



33. حمایت‌های افراد مشهور از صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث اعتماد مشتریان به این برند می شود.



شفافیت برند
34. ارائه گزارش¬هایی از فعالیت¬های انسان دوستانه شرکت کرمان موتور در صفحه اینستاگرام باعث مقبولیت بیشتر این برند در بین مشتریان می شود.



35. ارائه گزارش¬هایی از فعالیت¬های زیست محیطی شرکت کرمان¬موتور در صفحه اینستاگرام باعث مقبولیت بیشتر این برند در بین مشتریان می شود.



36. ارائه اطلاعات و گزارش¬های مالی شرکت کرمان موتور از طریق در صفحه اینستاگرام باعث ایجاد حس اعتماد به برند کرمان موتور می شود.



37. ارائه فیلم ها و کلیپ ها از تکنولوژی بکار گرفته شده در فرآیند تولید شرکت کرمان موتور به برند این شرکت کمک می کند.



38. ارائه فیلم ها و کلیپ ها از فرآیند تولید محصولات و قطعات در شرکت کرمان موتور به برند این شرکت کمک می کند.



39. ارائه مطالب درباره تامین¬کنندگان در صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور باعث روشن¬تر شدن مسایل شرکت برای کاربران می شود.